شارژ اکانت MQL5 در 7 مرحله به صورت تصویری

شارژ اکانت MQL5
در این مقاله مراحل قدم به قدم شارژ اکانت MQL5 را به صورت تصویری مشاهده می کنید. در ادامه نکات مهم در زمینه شارژ اکانت MQL5 بررسی می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

نحوه شارژ اکانت MQL5:

شامل مراحل زیر است:

  1. در سایت MQL5، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. نشانگر خود را بر روی نام کاربری خود قرار دهید، صفحه زیر باز می‌شود، در این صفحه باز شده بر روی Top up MQL services کلیک کنید.
  3. کیف پول هایی که می‌توان برای پرداخت از آنها استفاده کرد طبق تصویر زیر قابل مشاهده است. در کشور ایران، روش پرداخت با کیف پول وبمانی (WebMoney) در دسترس می‌باشد.

پس در صورت داشتن حساب وبمانی، گزینه WebMoney را انتخاب کنید. روش‌های پی‌پال، ویزا کارت و Payments هم از دیگر انواع مورد استفاده می‌باشد.

  1. پس از انتخاب گزینه WebMoney، به پنجره ای منتقل می‌شوید که باید حساب را شارژ کنید. در اینجا می‌توانید حساب خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنید. طبق تصویر زیر:
  2. با کلیک بر روی گزینه Top up، به بخش تایید پرداخت، هدایت می‌شوید.
  3. با تایید پرداخت، وارد سایت وبمانی برای ادامه واریز می‌شوید:
  • روش دوم، گرفتن کوپن MQL5 از بروکر فارکس خودتان که مبلغش برابر با حق اشتراک سیگنال‌دهنده است، این کوپن، یک کد دارد که باید در قسمت مربوطه وارد شود.

 

نحوه مشاهده وضعیت اشتراک و نحوه لغو اشتراک:

برای این کار، به دو روش زیر می‌توانید عمل کنید:

  1. وارد سایت MQL5 شوید، از ستون سمت چپ صفحه، گزینه Subscriptions My را انتخاب کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که وضعیت اشتراک و تاریخ شروع و خاتمه اشتراک را برای حساب مشخص می‌کند. با بردن موس روی گزینه تنظیمات که شکلی شبیه چرخ دنده دارد و انتخاب گزینه  Unsubscribe، اشتراک خودتان را لغو کنید.

همچنین در آن بخش گزینه‌هایی به شرح زیر وجود دارند:

Renew:جهت تمدید اشتراک.

Subscription More: جهت فعال کردن اشتراک روی یک حساب دیگر.

Suspend: جهت غیرفعال کردن موقت اشتراک.

  1. می‌توانید وارد متاتریدر شده، روی اسم سیگنال‌دهنده در قسمت ستون سمت چپ، کلیک راست کنید و گزینه Unsubscribeرا انتخاب کنید.

در صورتیکه در 24 ساعت اول اشتراکتان، نسبت به لغو اشتراک اقدام کنید، هزینه اشتراک به اکانت شما در سایت MQL5 برگشت داده می‌شود.

شرایط برگشت حق اشتراک ماهیانه چیست؟

برای جلوگیری از سوء استفاده افراد کلاهبردار، بعد از مشترک شدن با سیگنال‌دهنده، هزینه اشتراک ماهیانه در حساب مشترک قفل شده و تا پایان ماه به حساب سیگنال‌دهنده واریز نمی‌شود به دلیل اینکه در صورت کار نکردن سیگنال‌دهنده، شکایت مشترکان و یا سیگنال‌دهنده حساب خودش از سایت حذف کند، مبالغ حق اشتراک به حساب مشترکان، برگردانده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *